SOMMARLOV!!

Hej hej!!

Nu är jag sååå glad! Har precis fått sommarlov och det ska snart firas med några glas vin på piren med tjejerna i klassen:) Imorgon ska det packas förfullt inför flytten till Falun! Har redan packat tre väskor proppade med kläder, men jag har mycket kvar.. Sen på lördag åker jag hem och ska flytta in och bo hos syster hela sommaren <3 Det ska bli så kul! Längtar som satan efter henne och resten av familjen!!

Älskar verkligen livet just nu!! Känner mig fri som en fågel!haha.. Nej, nu kan jag inte skriva mer.. Jamshid kommer hit snart då ska vi äta pizza och mysa innan jag sticker iväg och firar sommarlovet:)

Ha det så bra allihopa!!

Bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0