Sitter på tåget..

Hej hej!

Sitter på sista tåget nu på väg hem till Falun. Lyckades med tågbytet i mjölby med alla mina tunga väskor:) Så nu gäller det bara att orka få med dem från tåget hem till Sofia också.. voj voj.. Tur att jag har en sån snäll syster som kommer och hjälper mig med bärningen:P

Ska bli såå kul att komma hem och få träffa alla och bäst av allt är att slippa tänka på skolan i tre månader!! Igår hade jag en riktig farväl-dag med alla i Jönköping. Först gick jag på marknaden och fikade med Maria och Astrid, sen var jag på kalas hos Felicia med klassen, och sist men inte minst hade jag myskväll med Jamshid <3

Ikväll när jag kommer hem ska jag och Sofia äta god mat o dricka vin, sen blire utgång med hela Falugänget:) Det var evigheter sen så det ska bli såååå kul!!!! Är riktigt taggad :D  

Nu ska jag lägga mig och försöka sova lite, 6,5 timmar tågresa tar verkligen på krafterna..
Ni får ha de super!!

Bye bye then!


Kommentarer
Postat av: Lovisa :)

Wiiiii så skönt med sommarlov ! :D

Själv får jag sommarlov 11 juni ! ;P

2010-05-29 @ 18:58:00
URL: http://lovisacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0