Bermudatriangeln?!

Hej hej!

Nu var det verkligen längesen jag skrev ett inlägg. Ska jag vara ärlig så har jag tröttnat på att blogga, men samtidigt är det ju så kul att gå tillbaka och läsa vad man har gjort:)

Sist skrev jag ju om min nya soffa och kan ju säga nu 4 månader efter att det är det bästa köpet jag gjort! Så mycket roligare att bjuda hem vänner nu när alla får plats :)

Förra lördagen t.ex. ställde jag till med ett party! Då var vi 13 pers på mina 27kvm. och alla fick sittplatser, kan erkänna att det var trångt, men mysigt :) Alla vill komma hem till mig fler gånger ;) Sen om det berorpå de trånga utrymmet eller om det var för alla saltapinnar jag bjöd på, det vet jag inte.. hahaha..



Trångt och mysigt i min lilla lägenhet!




Sen har vi även haft parkväll hemma hos mig också :)
Då jag och Jamshid bjöd hit Frankie och Andreas, Iasmin och Jonnes!




Nog om soffan.. Igår var vi hemma hos Frankie och körde Galenpanna, då man ska ha en lapp på pannan med en person och en plats. Riktigt skoj! Det som var mindre skoj var att min historielärare och alla andra glömt berättat för mig om Bermudatriangeln! Hade verkligen ingen aning om vad det var för plats. Det jag fick veta var att det var i sydamerika, att det var en hemsk plats dit ingen ville vara. Sen fick jag ledtråd att alla flygplan och båtar åkte runt den bara för att det var så farligt. Jag satt verkligen som ett frågetecken. Alla sa att jag vet vad det är, och att alla vet vad det är för en plats. Men icke! Hur kan jag ha missat det??  Iaf som var det spelet riktigt rolig och kvällen var super! Något som måste göras om :)

Idag ska jag åka till a6 med Jamshid och Therese. Det ska bli kul! Sen efter a6 kommer Iasmin hem till mig och då ska vi plugga järnet! Tenta om en vecka, Inte kul!!


Nej nu måste jag hoppa in i duschen så jag slipper gå runt i mössa inne på a6!

Ha de så bra så får vi se när jag skriver igen..

Bye bye then!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0