Två nya klockor!

Hej hej!

Har inte bloggat på 3månader och nu kommer det två inlägg på en och samma dag! Det var väl roligt :)

Har precis kommit hem från a6. Lovade mig själv att jag inte fick shoppa nått men nu har jag kommit hem med två klockor! Har alltid velat ha en finare klocka men har aldrig hittat den perfekta fina. Nu när jag kikade på klockor föll jag för två! En i silver och en i guld!


Klockan i guld! Min personliga favorit! Dock har jag inte så mycket som passar till guld förutom mina två guldringar, men nu har jag en anledning till att köpa lite fler örhängen och halsband ;) 




Klockan i silver! En väldigt enkel och stilren klocka som passar till allt!

Efter dem här bilderna kan vi även konstatera att klockmodell inte är nått yrke för mig. haha..

När som helst kommer Iasmin hit, då ska vi äta kakor, dricka kaffe och plugga linjär algebra. Sen är det myskväll som gäller! Det bästa emd Iasmin är det alltid är hon som bestämmer film! haha.. När jag o Jamshid ska kolla på film blir det alltid en brottningsmatch och förloraren måste välja film! Men det är lite kul med brottning också!

Nej farväl mina vänner!! Ha det så bra!

Bye bye then!

Kommentarer
Postat av: Kusin Lovisa ;)

WihoooO !



Sluta inte blogga ! :D (L)

2010-02-04 @ 18:43:43
URL: http://lovisacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0