sömnproblem!

Varför kan man inte somna när man vill, särkilt när man ska upp tidigt dagen efter?

Jag blir alltid sömnig runt åtta varje kväll, sen när klockan passerar 22-23 så blir jag klarvaken och måste hitta på någon aktivitet, så det inte börjar klia i fingrarna.. t.ex. Städa och diska. Sen kan jag inte somna förrän 2-3 på natten.

Idag är en typisk sån kväll! Men eftersom jag redan har städat och diskat så har jag suttit och limmat på alla märkern på min gula overall. Fråga mig inte varför!? Måste bara göra något så jag blir trött igen..

Helst av allt vill jag bara lägga mig i sängen och sova, men lägger jag mig nu så kommer jag bara vända och vrida på mig och allt slutar med att jag inte får nå sömn alls. Voj voj, vilka problem!!


Har ni samma eller nått liknande problem?
 


Kommentarer
Postat av: Lovisa :)

Nej...eller jo...på söndagar !

JOBBIGT !



Ett tips är ju att inte sitta vid datorn innan man ska sova, det gör en ännu piggare ! hahah, !



Ha det bra <3

2010-02-05 @ 21:25:00
URL: http://lovisacookie.blogg.se/
Postat av: Lovisa :)

Sv: Tack Disa :D<3

2010-03-17 @ 15:08:22
URL: http://lovisacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0