När drömmar blir verklighet!

I natt drömde jag något helt sjukt! Jag drömde att mamma ringde och sa att jag hade fått post med pengar i. Fattar inte varför jag drömde om just det, men sen när jag vaknade hörde jag hur posten smällde ner från dörrposten. Jag gick dit och  såg att jag hade fått post från skatteverket och att jag får utbetala en massa pengar:) Helt sjukt att jag drömmen slog in ju! Jag visste inte ens att jag skulle få tillbaka skattepengar eftersom jag inte fick någon deklaration.. väldigt konstigt, men riktigt bra! nu kan jag börja köpa god mat igen :D hahaha..

Hoppas jag drömmer något bra i natt också som sedan slår in :D

Nu ska jag gå o skriva tenta! Ni får önska mig lycka till!! Sedan ska jag fika med Mario och Astro på studenternas hus och sen ha myskväll hos Iasmin och dippa grönsaker i tzatziki :)

Ha det bra allihopa!!

bye bye then!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, läskigt men bra ! :D

Lycka till!

2010-08-11 @ 19:48:21
URL: http://lovisacookie.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Hej!

Va med och tävla på min blogg!

Du kan vinna både länkning och halsband.

:)

2010-12-20 @ 21:59:16
URL: http://annamariaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0