En helt vanlig dag med trion <3

Dagen starta som vanligt. Sov till halv tolv, städade lägenheten efter lördagens bravader..
Träffade sedan Mario och tog en fika på stan, vi började skämta om att gå hem till mig och dricka lite,men förnuftiga som vi va, så så blev det ej av.

Förrän klockan hann bli åtta, och jag kände för att börja shotta.
Jag ringde astro o mario och de var lätt på
och hela berättelsen börjar så.
Vi drack några glas, lyssnade på musik ur min nya bas
Sedan kom vi plötsligt på
att Lillen, vår vän, som vi sakna så
Vi ville överraska han
och ja, det är faktiskt något vi kan
Vi börja skriva på en låt med melodin "Sarah, kom ut ikväll"
vi ringde även och sa "vi kommer hem till dig"
Sagt och gjort, vi tog våra cycklar och var på gång
för att få framträda vår fina sång!
Men du öppnade ej, är det så att du vill vara ensam med din tjej?
Besvikna vi var, på denna karl!
cykla vi till twin och drack några glas utan vinh (Not lillen)
orkar inte rimma mer, för astrid sitter bara här och ler..

tack för mig!

Bye bye then!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, snyggt där ;)

2010-08-04 @ 16:09:10
URL: http://lovisacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0