Tjejkväll + magont

Hej hej!!

Ligger hemma hos mig och kollar på parlamentet och tycker synd om mig själv:( har riktigt ont i magen och känner mig lite ensam. Idag satt jag och pluggade i skolan i ca två timmar, sen fick jag lov att gå hem och dö i sängen.. Blev väldigt sent igår, jag, Frankie och Iasmin hade en riktig tjejkväll hemma hos Frankie med ansiktsmask, ett glas vin, nagelmanikyr,  sex and the city filmen:) Vi hade även med oss våra nallar och pyjamaser och sov över :) Riktigt mysigt hade vi,  tror vi inte kom i säng förrän efter fyra i natt. Så idag har jag vart både trött och seg.. men det är det värt, vi måste verkligen göra om det tjejer!!

Imorgon hoppas jag iaf att jag mår bättre i magen, för då måste jag sitta och plugga hela dagen och sen kommer Jamshid hem till mig på kvällen, då ska vi äta mat tillsammans och mysa:)  Imorgon ska jag även köpa biljetter hem till Falun! Ska åka dit på fredag:D Längtar verkligen! Saknar mamma och pappa och alla andra!!

Oj nu börjar Wallander, ska ta och se på det.. Ni får ha det så bra allihopa och håll tummarna att jag mår bättre imorgon!

bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0