Stockholm!

Hej hej!

Nu ligger jag och väntar på att det ska bli dags att gå till skolan. Den enda dagen jag har sovmorgon och jag går upp kl 7, när jag i vanliga fall går upp halv nio!? Det är bara för att jag och Jamshid ska åka till Stockholm direkt efter att linjär algebran är slut. Ska bli riktigt kul och åka dit och hälsa på hans föräldrar! Saknar dem jätte mycket!! Hinner inte skriva så mycket mer. måste kolla så jag har packat allt en gång till (Därför jag gick upp tidigare idag). Är alltid rädd att jag ska glömma något när jag ska iväg, brukar oftast packa en vecka innan typ, men den här gången blev det kvällen innan och samma morgon, så nu är jag väldigt orolig! haha.


Idag ska jag ha min nya stora stickade halsduk utan ändar :) Me like!

Ni får ha det så bra allihopa! trevlig helg!

bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0