Mellan Falun och Jönköping..

hej hej!

Sitter på tåget nu på väg hem till Jönköping.. har vart i Falun under helgen och det har vart riktigt skönt!!
Kom dit i fredags på kvällen, då hade vi myskväll med nästan hela familjen, bara anes som fattades. Sen på lördan var jag till Sofia på salongen och klippte mig och färgade utväxten :D Blev riktigt nöjd! Fast jag var riktigt nervös när hon klippte fram örat och över en decimeter långt hår åkte ner på golvet! Men jag tror jag aldrig vart så nöjd över min frisyr nångång!! Tack sofia än en gång <3 Efter att hon hade klippt mig så åkte jag hem till mamma o pappa och hjälpte till att stycka kött.. Pappa hade med sig så mycket älgkött efter älgjakten så :) Sen bjöd dem mig och agnes på resturang innan jag drog till Sofia på förfest! Riktigt kul o träffa alla!! Jag hoppas att Roger, victor och sofia kommer ner och hälsar på snart!!

OJ!!! jag måste byta tåg nu!! återkommer senare och berättar lite mer.. och visar min nya frissa :D

ha de så bra allihopa!!!

 bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0