Tjuv och shopping :P

Hej hej!

Nu var det längesen jag skrev några rader, förlåt! Har haft mycket att göra, fast ändå inte.. Skolan på dagarna och tv:n på kvällarna ;) haha.. Men nu tänkte jag skriva och berätta lite vad jag haft för mig under veckan :)

I onsdags var det SOS-sittning och med lite fantasi så kom jag, Frankie och Sawen på att vi skulle vara tjuvar! Inte för att det har med SOS att göra men eftersom tre andra tjejer i klassen skulle vara poliser tänkte vi att det skulle vara kul om vi var tjuvar ;) Efter att vi sprungit runt på stan i evigheter, kollat igenom varje affär efter svart, vit randiga T-shirtar hittade vi de på herravdelningen inne på kappahl! Vi köpte även handbojor som vi satte fast varandra med så vi tre satt ihop hela kvällen. Kan säga att jag fortfarande har ont i handlederna :( men kul var det!


Det var farliga skurkar som sprang runt på kåren;)



Jag och Frankie innan sittningen!

Efter att ha sprungit runt och lekt tjuv på kåren i ca fyra timmar så kom jag på att jag skulle upp tidigt dagen efter och gå på labben kl 8 på morgonen, så då fick jag bråttom hem. Jag bädda ner mig i sängen redan kl 23:20. haha.. Ibland kan jag :) På labben fick vi lära oss att gjuta, så jag gjorde en gubbe som gjuter! Riktigt fin blev den! *Stolt*

Kom på att jag har glömt att visa min nya frisyr som min syster klippte till i lördags. Så här ser det ut! Är verkligen nöjd! Det enda är att det är lite drygt att spraya upp det varje morgon, men det är det värt! Tack Soffan!



Idag kom äntligen studiemedlet också! Har vart en riktigt fattig student de senaste två veckorna ska ni veta, så idag var jag och Frankie ner på stan och storshoppade :D Jag köpte först ett par nya jumpaskor så jag kan börja träna igen! Dem gamla lämnade jag ju kvar i Grekland eftersom de inte fick plats i resväskan hem. Sen köpte jag även ett par skit fina svart stövlar och en stor, stickad, brun halsduk utan ändar! En sån som jag velat haft i en månad nu! Sen köpte jag lite små saker så som läppglans och toalettpapper :P Så nu är jag riktigt glad och nöjd över mina nya grejer! Fattig men nöjd!

Ska snart lägga mig och sova, så jag är pigg i morgon! Då ska jag o Frankie ha mysimyskväll! Först ska vi plugga matte sen kolla på film och äta gott!!

Nej, nu får ni ha det så bra allihopa! Natti natti!

Bye bye then!

Kommentarer
Postat av: Lovisa(L)

Du blev ju supersnygg i håret!!

2009-10-26 @ 08:33:56
URL: http://lovisacookie.blogg.se/
Postat av: Disa

Tack lovisa :)

2009-10-27 @ 16:46:55
URL: http://disadanevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0