Disa <3 pepparkakor!

Hej hej!

Idag har det var en riktig kort dag! Vaknade kvart i två!? Fattar inte hur jag kunde sova så länge. Sen orka jag inte gå upp då heller, så jag kom inte från sängen förrän vid fyra tiden. Men då blev jag genast mycket aktiv. Jag städa hela lägenheten, tvätta, handla och laga mat. Blev nyss klar så nu ska ligger jag i sängen igen och fikar:) Skulle egentligen ut och fika med Frankie på George, men trodde att jag inte skulle bli klar med städning så här tidigt så vi ska träffas imorgon istället. Så nu ligger jag här själv och fikar lite. Hade pepparkakor hemma och saft. Det är mums! Älskar verkligen pepparkakor!






Förlåt känsliga läsare. haha..

Nu ska jag kolla på film och fortsätta äta några pepparkakor till, sen får det vara nog. Kan ju inte vräka i mig en hel burk :S Ni får ha det så bra allihopa!

bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0