Svininfluensa!?

Hej hej!

Tror jag åkt på svininflensan :( legat hemma hela dagen idag o gråtit och trott att jag ska dö.. men nu mår jag lite bättre, läst massa om det och eftersom jag är på bättringsväg så känns det ganska lugnt..

Har ju vart sjuk sen söndags då jag hade högfeber och yrade som jag vet inte vad. Sen har det blivit bättre och bättre, nu har jag bara ont i halsen och hostar.. Jag blir iaf hemma tills allt är över, vill ju verkligen inte smitta någon annan ifall det är svininfluensan jag har. Jamshid blev sjuk i lördags så han och jag har legat och vart sjuk tillsammans, ätit massa soppa och kollat på film. Men idag har jag haft tråkigt när han åkte hem och det var väl då alla tankar om svininfluensan kom. 

Innan har jag tyckt att allt vart så töntigt kring det, att det inte alls är så farligt som de låter i media, men när jag väl ligger här hemma helt själv och inte vet om jag har det eller ej så blir jag faktiskt rädd! Jag har iaf bestämt mig; Jag ska inte dö! 

Be för mig allihopa!

bye bye then!

Kommentarer
Postat av: Lovisa(L)

HelluHellu, Disa!(L)



Har lärt mig hur jag fixar egen bakgrund, och en header (det som sitter som en bild längst upe på bloggar)



Är du inne på msn någon gång, så kan jag förklara hur du ska göra. Super enkelt!



Ha det bra! // Lovisa<3

2009-11-13 @ 16:41:23
URL: http://lovisacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0