Nypimpad lägenhet:)

Hej hej!

Nu har mamma och pappa åkt här ifrån. Lite tråkigt att helgen gick så fort, fast vi hann göra så mycket tillsammans! Vi har verkligen haft jätteroligt och mysigt <3

De kom i sent i Fredags så då fika vi och spela skipp-boo, sen kom Jamshid hit också och hälsa på och sov över, (tur jag ha min 140-luftmadrass så alla fick plats;) Sen igår var vi först till ÖB där jag köpte en tavla och en värmefläckt. Tavlan är en bild på en elefantfamilj på en savann, jättemysig bild faktiskt förutom att vi igår kväll insåg att elefantmamman bajsar på bilden.. hahaha, undrar varför de inte redigerade bort det? men den är mysig i alla fall.. Efter ÖB så ville pappa in på Biltema, där inne fick jag den bästa födelsedagspresenten/julklappen jag kunnat få av dem :D En jätte fin cykel som jag ska få åka och hämta ut under veckan :)
Tack mamma och pappa, ni är väl för goa!

Efter det åkte vi till IKEA för jag har funderat länge på att köpa en liten soffa till min lilla lägenhet, har bara varit lite rädd att det ska bli för trångt med en soffa här inne, men eftersom både mamma och pappa tyckte att det skulle passa jättefint i min lägehet så var vi dit och jag köpte en liten fin tvåsits-soffa :) Så nu sitter jag i den och myser, den passade perfekt.


Jagär verkligen nöjd över min nya soffa:)

Efter att vi köpte soffan så åkte vi hem till mig och montera ihop den och satt upp tavlan och drack kaffe. När klockan blev tre så bänkade vi oss framför datorn och kollade spännande på Curlingskanalen.se där team Danevad vann över team Eriksson i Elitserien:) Är verkligen stolt över bror min nu!! Efter den spännande matchen var till chilithai och åt, det var riktigt gott och mysigt! Sen blev det myskväll framför tv:n! Perfekt med soffan då när vi var så många:)

Nu hinner jag inte skriva nå mer för nu ska jag lyssna på när Victors lag möter toppeliten i Curling! Hoppas de klarar av det hårda motståndet och vinner!!!

Kort sammanfattning av helgen: Helmysig och rolig! Längtar verkligen till jullovet nu så jag får komma upp till Falun och mysa med familjen igen :)

bye bye then!

Kommentarer
Postat av: Lovisa(L)

KOmmer det något nytt inlägg snart?? :D

2009-12-12 @ 10:35:19
URL: http://lovisacookie.blogg.se/
Postat av: Lovisa :)

Hej hej Disa !



Nagelsmyckena har jag fått från Lust&Fägring, och lådan med allt möjligt i fick jag av två kompisar i julklapp. Tror det är ifrån KappAhl.

Resten är ju mest nagellack, och det har jag samlat på mig lite här och där ;)



Ha det bäst kusiiin !:D <3



2010-01-31 @ 11:27:05
URL: http://lovisacookie.blogg.se/
Postat av: Maja

frågestund på bloggen ; http://majjastenberg.blogg.se

2010-01-31 @ 20:29:57
URL: http://majjastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0