DreamHack!

Hej hej!

Nu ligger jag i sängen och väntar på att mamma o pappa ska komma hit :)
Har stor städat lägenheten hela dagen för att dem ska komma,  eftersom de inte sett min lägenhet än så vill jag visa den när den är som finast ;) Kan ju medge att så här städat och fint har jag inte haft sen jag konfirmera mig! Allt glänser typ! haha..

Sen tänkte jag berätta en annan rolig sak :) Roger ringde idag och fråga om jag och Iasmin ville jobba på dreamhack nästa helg, först sa jag nej eftersom jag trodde att vi skulle få jobba gratis.. vem vill det liksom? Men sen när jag fick höra den bra lönen så kan ju inte en fattig student som jag tacka nej :P Så nästa helg ska jag och Iasmin jobba på dreamhack och sälja energidrycker!! Vet att några från falun ska dit så det ska bli kul o kanske träffa dem också:) Vi kommer sälja som smör i solsken ;P

Nu ska jag gå en lägenhetsyn och kolla så allt ser bra ut.. haha.. Töntig jag är, men man vill ju att det ska se fint ut! Sen ska jag lägga mig i sängen och njuta  o lyssna på Jhonny Cash och Elvis tills mamma o pappa kommer om några timmar:)

Ni får ha det så bra!

bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0