stockholm och knytkalas med tjejerna :)

Hej hej!

Nu var det längesen jag skrev, så jag tänkte dra allt lite snabbt :)

I helgen var jag i Stockholm med Jamshid och hälsa på hans föräldrar. Det var riktigt kul att få träffa dem igen, sist var ju i somras efter att jag och Jamshid var i Grekland. Vi hade riktigt mysiga hemmakvällar med massa gott och på dagarna blev det så klart shopping :) På lördagen var jag och Jamshid till Kistagallerian och shoppade, blev bara en skjortklänning för min del, men jamshid hittade lite T-shirtar och en skjorta. Sen på Söndan innan jag skulle hem så åkte vi in och gick runt lite i centrum. Där hittade jag en jätte mysig tröja som jag köpte! Eftersom jag numera är en väldigt fattig student så blir det inte så mycket shopping men är man i Stockholm och precis fått veta att man fick en 4:a på materialtentan så får man shoppa ;P (Hoppas bara jag inte behöver svälta i slutet innan nästa CSN kommer)

Här sitter jag med min nya tröja :) visst är den fin?




I måndags hade vi tjejer i klassen knytkalas, riktigt gott och trevligt var det! Jag gjorde ordning en slags tacopaj, där man gör vanliga tacos i bröd och lägger i en form med massa creme fraigh och ost på sen in i ugnen.. Blev faktiskt riktigt gott:P Sen hade dem andra med sig allt från kurdiskt mat, afrikansk köttgryta med fofo, goda sallader, till goda efterrätter! Älskar kurdiskt mat och den afrikanska maten var super god, det var kul att äta nått nytt! Efter vi alla hade ätit sig proppmätta av den goda mixen av mat så spelade vi spel och hade det riktigt trevligt!

Nu har jag börjat med träningen helt och det går fortafarnde bra med mitt godis- och coca-cola fria liv :) Igår när jag tränade på gymmet så trampade jag i trampmaskinerna i 50 min! Fattar inte alls hur jag orkade faktiskt! För först trampa jag i 20 min, precis när jag var klar kom Iasmin och skulle börja trampa så då haka jag på henne, sen kom även Frankie så då blev jag kvar och trampa med henne också :) Efter det blev det massa sit-ups och benpress. Sen var jag död! Nu har jag världens träningsvärk i låren och magen, men det är så det ska vara! Imorgon blire att träna igen.. Tänkte prova på lite armövningar då så jag inte bara tränar lår och mage..

Oj, nu ska jag kolla på Bonde söker fru. Ni får ha det så bra allihopa!

Bye bye then!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0