Äntligen frisk!

Hej hej!

Tänkte bara berätta att jag är frisk nu:) Vet inte om det var svininfluensan jag hade eller inte och det kommer jag aldrig få reda på heller.. Men nu är jag frisk och jag kommer inte dö eller smitta någon annan eller! Så jag hoppas mina klasskompisar tar emot mig med öppna armar imorgon när jag kommer till skolan.. Saknar dem alla, känns som jag vart hemma mer än en vecka faktiskt!

Imorgon ska jag sitta kvar med Frankie efter skolan, hon ska hjälpa mig och gå igenom allt jag missat under veckan.. Hon är såå snäll!! För det är ju inte lite jag missat!

Jamshid åker till Köpenhamn imorgon och blir där några dagar med sin klass. Det kommer kännas så tomt! Saknar ju honom redan! Men vi står nog ut, för två år sen träffades vi ju bara några dagar i månaden under ett helt år så..
 
Nu ska jag gå och laga lite mat.. Men ni får ha det så bra allihopa!

Bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0